Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce

Název formuláře Opravný interní formulář k veřejné zakázce



Zobrazení veřejné zakázky

Název, druh a popis předmětu
Název: Projektová dokumentace pro celkovou obnovu budovy ZŠ Kontešinec po požáru
Druh veřejné zakázky: Služby
Stručný popis předmětu: Předmětem veřejné zakázky jsou služby spočívající ve zpracování projektové dokumentace na realizaci akce „Obnova budovy ZŠ Kontešinec po požáru“, jejímž předmětem bude kompletní rekonstrukce objektu po požáru v 1. PP až 4. NP, půdní vestavba učeben v 5. NP, vestavba výtahu a nový bezbariérový přístup do objektu ze dvora a rekonstrukce fasády, a to včetně zpracování či zajištění potřebných podkladů, průzkumů a zaměření, poskytnutí souvisejících inženýrských služeb při projednání projektové dokumentace a získání příslušných povolení. Součástí předmětu veřejné zakázky je dále výkon autorského dozoru (dozoru projektanta) a poskytnutí součinnosti zadavateli při realizaci zadávacího řízení veřejné zakázky na výběr dodavatele stavebních prací.
Požadovaný rozsah předmětu veřejné zakázky zahrnuje zejména následující činnosti:
a) zpracování studie řešící materiálové a barevné řešení interiérů včetně vybavení učeben, kabinetů, šaten a hygienického zázemí a nový bezbariérový vstup do objektu;
b) zpracování dokumentace pro povolení stavby („DSP“) podle zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon, ve znění pozdějších předpisů, („nový stavební zákon“), a právních předpisů provádějící stavební zákon, zejména vyhlášky č. 131/2024 Sb., o dokumentaci staveb, ve znění pozdějších předpisů, („nová vyhláška o dokumentaci staveb“), včetně zpracování či zajištění veškerých potřebných podkladů, průzkumů a měření potřebných pro zpracování dokumentace v rámci předprojektové přípravy;
c) provedení související komplexní inženýrské činnosti včetně jednání se všemi dotčenými správci sítí a dotčenými orgány státní správy, jejímž výsledkem bude vydání pravomocného povolení stavby;
d) zpracování dokumentace pro provádění stavby („DPS“) a soupisu stavebních prací, dodávek a služeb s výkazem výměr („soupis prací“) podle nového stavebního zákona a nové vyhlášky o dokumentaci staveb, které budou zároveň podkladem pro realizaci zadávacího řízení veřejné zakázky na výběr dodavatele stavebních prací, tj. musí být v souladu se ZZVZ a vyhláškou č. 169/2016 Sb., o stanovení rozsahu dokumentace veřejné zakázky na stavební práce a soupisu stavebních prací, dodávek a služeb s výkazem výměr, ve znění pozdějších předpisů, („vyhláška o dokumentaci veřejné zakázky na stavební práce“), včetně zpracování či zajištění veškerých potřebných podkladů, průzkumů a měření potřebných pro zpracování dokumentace v rámci předprojektové přípravy;
e) výkon činností autorského dozoru, resp. dozoru projektanta podle stavebního zákona;
f) poskytnutí součinnosti při realizaci zadávacího řízení veřejné zakázky na výběr dodavatele stavebních prací, zejména součinnosti v rámci přípravy zadávací dokumentace (zpracování technických podmínek) a v průběhu zadávacího řízení (zpracování změn technických podmínek, součinnosti při poskytování vysvětlení, změn nebo doplnění zadávací dokumentace, součinnosti při posouzení splnění podmínek účasti v zadávacím řízení a při hodnocení nabídek apod.);
g) služby či práce výslovně nespecifikované, ale potřebné k řádnému plnění předmětu veřejné zakázky, které vyplývají z povahy předmětu veřejné zakázky, a o kterých zhotovitel vzhledem ke své kvalifikaci a zkušenostem měl nebo mohl vědět, nebo vyplývají z relevantních právních předpisů souvisejících s plněním předmětu veřejné zakázky.
Předpokládaný rozsah stavebních prací:
a) půdní vestavba učeben 5.NP cca 320 m2 (inv. náklady cca 15 mil. Kč bez DPH),
b) vestavba výtahu (inv. náklady cca 3,5 mil. Kč bez DPH) a nový bezbariérový přístup do objektu z dvorní části (inv. náklady cca 1,0 mil. Kč bez DPH),
c) rekonstrukce objektu po požáru 1.PP-4.NP cca 5 x 400 m2 (inv. náklady cca 40 mil. Kč bez DPH),
d) rekonstrukce fasády – při požáru a následném hašení došlo k poškození fasády, kterou bude nutné celoplošně vyspravit a doplnit, včetně klempířských prvků, říms a zdobných prvků včetně nového nátěru (inv. náklady cca 4,0 mil. bez DPH).
Místo plnění:
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na: prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.tesin.cz)
Kontakt: LAWYA tender, s.r.o.
Mgr. Vanessa Vilhelmová
tel: +420 543 216 310
e-mail: cesky.tesin@lawya.cz
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky: podlimitní
Druh zadávacího řízení: zjednodušené podlimitní řízení
Elektronické podpisy:

Zadávací dokumentace: neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace: žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení: bez výzvy v E-ZAK
Datum předložení nabídky: 25.11.2024 10:00
Datum zahájení: 05.11.2024 00:00
Důvěrné informace:
Informace o zadání zakázky:
Odpovědné zadávání:
Dle zákona: