Veřejná zakázka: Projektová dokumentace pro celkovou obnovu budovy ZŠ Kontešinec po požáru

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Příjem nabídek
Dodavatelé mohou podávat nabídky (dle druhu zadávacího řízení všichni, nebo pouze vyzvaní).
DBID: 475
Systémové číslo: P24V00000053
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Datum zahájení: 05.11.2024
Nabídku podat do: 25.11.2024 10:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Projektová dokumentace pro celkovou obnovu budovy ZŠ Kontešinec po požáru
  • Druh veřejné zakázky: Služby

Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky jsou služby spočívající ve zpracování projektové dokumentace na realizaci akce „Obnova budovy ZŠ Kontešinec po požáru“, jejímž předmětem bude kompletní rekonstrukce objektu po požáru v 1. PP až 4. NP, půdní vestavba učeben v 5. NP, vestavba výtahu a nový bezbariérový přístup do objektu ze dvora a rekonstrukce fasády, a to včetně zpracování či zajištění potřebných podkladů, průzkumů a zaměření, poskytnutí souvisejících inženýrských služeb při projednání projektové dokumentace a získání příslušných povolení. Součástí předmětu veřejné zakázky je dále výkon autorského dozoru (dozoru projektanta) a poskytnutí součinnosti zadavateli při realizaci zadávacího řízení veřejné zakázky na výběr dodavatele stavebních prací.
Požadovaný rozsah předmětu veřejné zakázky zahrnuje zejména následující činnosti:
a) zpracování studie řešící materiálové a barevné řešení interiérů včetně vybavení učeben, kabinetů, šaten a hygienického zázemí a nový bezbariérový vstup do objektu;
b) zpracování dokumentace pro povolení stavby („DSP“) podle zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon, ve znění pozdějších předpisů, („nový stavební zákon“), a právních předpisů provádějící stavební zákon, zejména vyhlášky č. 131/2024 Sb., o dokumentaci staveb, ve znění pozdějších předpisů, („nová vyhláška o dokumentaci staveb“), včetně zpracování či zajištění veškerých potřebných podkladů, průzkumů a měření potřebných pro zpracování dokumentace v rámci předprojektové přípravy;
c) provedení související komplexní inženýrské činnosti včetně jednání se všemi dotčenými správci sítí a dotčenými orgány státní správy, jejímž výsledkem bude vydání pravomocného povolení stavby;
d) zpracování dokumentace pro provádění stavby („DPS“) a soupisu stavebních prací, dodávek a služeb s výkazem výměr („soupis prací“) podle nového stavebního zákona a nové vyhlášky o dokumentaci staveb, které budou zároveň podkladem pro realizaci zadávacího řízení veřejné zakázky na výběr dodavatele stavebních prací, tj. musí být v souladu se ZZVZ a vyhláškou č. 169/2016 Sb., o stanovení rozsahu dokumentace veřejné zakázky na stavební práce a soupisu stavebních prací, dodávek a služeb s výkazem výměr, ve znění pozdějších předpisů, („vyhláška o dokumentaci veřejné zakázky na stavební práce“), včetně zpracování či zajištění veškerých potřebných podkladů, průzkumů a měření potřebných pro zpracování dokumentace v rámci předprojektové přípravy;
e) výkon činností autorského dozoru, resp. dozoru projektanta podle stavebního zákona;
f) poskytnutí součinnosti při realizaci zadávacího řízení veřejné zakázky na výběr dodavatele stavebních prací, zejména součinnosti v rámci přípravy zadávací dokumentace (zpracování technických podmínek) a v průběhu zadávacího řízení (zpracování změn technických podmínek, součinnosti při poskytování vysvětlení, změn nebo doplnění zadávací dokumentace, součinnosti při posouzení splnění podmínek účasti v zadávacím řízení a při hodnocení nabídek apod.);
g) služby či práce výslovně nespecifikované, ale potřebné k řádnému plnění předmětu veřejné zakázky, které vyplývají z povahy předmětu veřejné zakázky, a o kterých zhotovitel vzhledem ke své kvalifikaci a zkušenostem měl nebo mohl vědět, nebo vyplývají z relevantních právních předpisů souvisejících s plněním předmětu veřejné zakázky.
Předpokládaný rozsah stavebních prací:
a) půdní vestavba učeben 5.NP cca 320 m2 (inv. náklady cca 15 mil. Kč bez DPH),
b) vestavba výtahu (inv. náklady cca 3,5 mil. Kč bez DPH) a nový bezbariérový přístup do objektu z dvorní části (inv. náklady cca 1,0 mil. Kč bez DPH),
c) rekonstrukce objektu po požáru 1.PP-4.NP cca 5 x 400 m2 (inv. náklady cca 40 mil. Kč bez DPH),
d) rekonstrukce fasády – při požáru a následném hašení došlo k poškození fasády, kterou bude nutné celoplošně vyspravit a doplnit, včetně klempířských prvků, říms a zdobných prvků včetně nového nátěru (inv. náklady cca 4,0 mil. bez DPH).

Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota

  • Druh řízení: zjednodušené podlimitní řízení
  • Režim veřejné zakázky: podlimitní
  • Předpokládaná hodnota: 3 650 000 Kč bez DPH

Zadavatel

  • Úřední název: Město Český Těšín
  • IČO: 00297437
  • Poštovní adresa:
    náměstí ČSA 1/1
    73701 Český Těšín
  • Název oddělení: Odbor investiční
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 634457

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.tesin.cz)

Elektronická komunikace

V rámci této zakázky je možné komunikovat elektronicky prostřednictvím eKomunikace Portálu dodavatele platformy FEN.cz

Kontakt

Odpovědné veřejné zadávání

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy