Veřejná zakázka: Projektová dokumentace pro celkovou obnovu budovy ZŠ Kontešinec po požáru

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 475
Systémové číslo: P24V00000053
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Datum zahájení: 05.11.2024
Nabídku podat do: 25.11.2024 10:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Projektová dokumentace pro celkovou obnovu budovy ZŠ Kontešinec po požáru
  • Druh veřejné zakázky: Služby

Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky jsou služby spočívající ve zpracování projektové dokumentace na realizaci akce „Obnova budovy ZŠ Kontešinec po požáru“, jejímž předmětem bude kompletní rekonstrukce objektu po požáru v 1. PP až 4. NP, půdní vestavba učeben v 5. NP, vestavba výtahu a nový bezbariérový přístup do objektu ze dvora a rekonstrukce fasády, a to včetně zpracování či zajištění potřebných podkladů, průzkumů a zaměření, poskytnutí souvisejících inženýrských služeb při projednání projektové dokumentace a získání příslušných povolení. Součástí předmětu veřejné zakázky je dále výkon autorského dozoru (dozoru projektanta) a poskytnutí součinnosti zadavateli při realizaci zadávacího řízení veřejné zakázky na výběr dodavatele stavebních prací.
Požadovaný rozsah předmětu veřejné zakázky zahrnuje zejména následující činnosti:
a) zpracování studie řešící materiálové a barevné řešení interiérů včetně vybavení učeben, kabinetů, šaten a hygienického zázemí a nový bezbariérový vstup do objektu;
b) zpracování dokumentace pro povolení stavby („DSP“) podle zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon, ve znění pozdějších předpisů, („nový stavební zákon“), a právních předpisů provádějící stavební zákon, zejména vyhlášky č. 131/2024 Sb., o dokumentaci staveb, ve znění pozdějších předpisů, („nová vyhláška o dokumentaci staveb“), včetně zpracování či zajištění veškerých potřebných podkladů, průzkumů a měření potřebných pro zpracování dokumentace v rámci předprojektové přípravy;
c) provedení související komplexní inženýrské činnosti včetně jednání se všemi dotčenými správci sítí a dotčenými orgány státní správy, jejímž výsledkem bude vydání pravomocného povolení stavby;
d) zpracování dokumentace pro provádění stavby („DPS“) a soupisu stavebních prací, dodávek a služeb s výkazem výměr („soupis prací“) podle nového stavebního zákona a nové vyhlášky o dokumentaci staveb, které budou zároveň podkladem pro realizaci zadávacího řízení veřejné zakázky na výběr dodavatele stavebních prací, tj. musí být v souladu se ZZVZ a vyhláškou č. 169/2016 Sb., o stanovení rozsahu dokumentace veřejné zakázky na stavební práce a soupisu stavebních prací, dodávek a služeb s výkazem výměr, ve znění pozdějších předpisů, („vyhláška o dokumentaci veřejné zakázky na stavební práce“), včetně zpracování či zajištění veškerých potřebných podkladů, průzkumů a měření potřebných pro zpracování dokumentace v rámci předprojektové přípravy;
e) výkon činností autorského dozoru, resp. dozoru projektanta podle stavebního zákona;
f) poskytnutí součinnosti při realizaci zadávacího řízení veřejné zakázky na výběr dodavatele stavebních prací, zejména součinnosti v rámci přípravy zadávací dokumentace (zpracování technických podmínek) a v průběhu zadávacího řízení (zpracování změn technických podmínek, součinnosti při poskytování vysvětlení, změn nebo doplnění zadávací dokumentace, součinnosti při posouzení splnění podmínek účasti v zadávacím řízení a při hodnocení nabídek apod.);
g) služby či práce výslovně nespecifikované, ale potřebné k řádnému plnění předmětu veřejné zakázky, které vyplývají z povahy předmětu veřejné zakázky, a o kterých zhotovitel vzhledem ke své kvalifikaci a zkušenostem měl nebo mohl vědět, nebo vyplývají z relevantních právních předpisů souvisejících s plněním předmětu veřejné zakázky.
Předpokládaný rozsah stavebních prací:
a) půdní vestavba učeben 5.NP cca 320 m2 (inv. náklady cca 15 mil. Kč bez DPH),
b) vestavba výtahu (inv. náklady cca 3,5 mil. Kč bez DPH) a nový bezbariérový přístup do objektu z dvorní části (inv. náklady cca 1,0 mil. Kč bez DPH),
c) rekonstrukce objektu po požáru 1.PP-4.NP cca 5 x 400 m2 (inv. náklady cca 40 mil. Kč bez DPH),
d) rekonstrukce fasády – při požáru a následném hašení došlo k poškození fasády, kterou bude nutné celoplošně vyspravit a doplnit, včetně klempířských prvků, říms a zdobných prvků včetně nového nátěru (inv. náklady cca 4,0 mil. bez DPH).

Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota

  • Druh řízení: zjednodušené podlimitní řízení
  • Režim veřejné zakázky: podlimitní
  • Předpokládaná hodnota: 3 650 000 Kč bez DPH

Zadavatel

  • Úřední název: Město Český Těšín
  • IČO: 00297437
  • Poštovní adresa:
    náměstí ČSA 1/1
    73701 Český Těšín
  • Název oddělení: Odbor investiční
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 634457

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.tesin.cz)

Elektronická komunikace

V rámci této zakázky je možné komunikovat elektronicky prostřednictvím eKomunikace Portálu dodavatele platformy FEN.cz

Kontakt

LAWYA tender, s.r.o.
Mgr. Vanessa Vilhelmová
tel: +420 543 216 310
e-mail: cesky.tesin@lawya.cz

Odpovědné veřejné zadávání

Položky předmětu (CPV)

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky